Klagomuren

Idag är jag på ganska dåligt humör. Sur. Arg. Lättirriterad. Kanske beror det på att jag har en sån otrolig träningsvärk i hela kroppen, kanske är det för att jag gått runt i genomblöta och iskalla skor och strumpor i 4 timmar. Finns många anledningar.

Nu skulle jag bara vilja lägga mig ner och dö lite en stund. Men istället måste jag skicka in saker till Communicare, hänga tvätt och fixa inför ikväll.

Ikväll blir det Ladies Night med mamma, förhoppningsvis får det mig på bättre humör. Har även köpt årets Childhood-skiva, kanske ska lyssna lite. Då blir jag nog glad. 


Kommentarer
Postat av: Fröken W

Kindpussen från Mr Johnsson borde gjort susen för humöret! ;)

2010-11-13 @ 14:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0