Kalmar, Ladies Night, och datenight

Känner att det är dags att uppdatera lite. Har ju för ovanlighetens skull hänt lite i mitt liv. Dagarna i Kalmar var guld, det var jätteroligt att hälsa på min Tessi och se hur hennes liv är nuförtiden. De sju dagara tillsammans innehöll mycket glädje, vi har mycket konstig för oss som bara vi förstår. Orkar inte berätta om allt men bland annant så tog vi mycket kort, såg många filmer, gick på stan, fikade, var på 20-års fest och så mycket mer. Tack så mycket för allt mört. Love you baby. 

Vet inte vad det är med mig men det känns som att jag växer lite som person varje gång jag gör nått sånt här. Klarar mig själv. Satt på tåget dit och filosoferade över detta, att jag aldrig tror att jag klara något själv, behöver alltid hjälp. Men jag klarar mig själv ibland. Åker bara en resa ensam. Inget stort alls egentligen. Men ett litet steg. No step for humanity, a small step for Knel. Borde lära mig att alla oro och säkerhet oftast är obefogad. Tänk om jag alltid hade det i bakhuvudet, all tid jag kunde lägga på andra tankar. Roligare tankar. Jag tror jag klarar av mig än jag ger mig själv cred för. Go me. Typ.



Igårkväll var det Ladies Night med mamma. Det var riktigt jävla bra, grymt! Dom är så otroligt duktiga, roliga och charmiga. Ingen har väl missat att jag är lite besatt av Andreas Johnson, den mannen, den mannen. När han står där på scenen helt genomsvettig vill man bara dra fingrarna genom håret och göra saker jag inte skriver här. Baha. Blev allt lite skakis efter jag fått en kindpuss vid signeringen. Jag är så löjlig och kändiskåt, but that's me.



Ikväll ska jag på dejt med underbaraste Josephine. Dinner and a movie, bjuder henne för hon fyllt år. Saknar henne så ska bli så kul att ses igen. Henne tycker vi om. <3



Jag har insett några saker:

1. Jag är duktig på att ha sönder sängar. And not in a good way!
2. Jag har varit omringad av kändisar senaste tiden. Åkte tåg med Lennart Jähkel, Ladies Night igår och idag fikade jag brevid Johan Röjler. Haha.
3. Det här inlägget blev nog ganska långt och ointressant för många. Jag borde gå och göra nått bättre än att sitta här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0