Good day

Vilken bra dag det här har varit! Chillade på förmiddan, åkte in till Örebro och åt lunch med mamma på stan, gick på en väldigt bra och inspirerande föreläsning om personligt entreprenörskap med Elin, gått på stan och gått på bio. Det är väldigt roligt att titta på folk när man står utanför bion och väntar. Står alltid några personer och väntar utanför, lite nervösa, väldigt förväntansfulla. Meddans jag undrar varför mitt sällskap är sen fantiserar jag om vilka dom väntar på. En kille ser ut att vänta på en dejt, sväljer lågsamt med sökande ögon. En annan kramar om sin bästa vän och går inåt till värmen. Själv stog jag och väntade på den jag vill gå med helst av alla, min mamma.

Är även väldigt nöjd med dagens inköp. Ett par rosablommiga gummistövlar, ett par (tajta!) träningsbyxor, ett par leggings, och en pälsmössa. En sådan jag har på bilden då jag fick låna mörts. Kunde inte låta bli! Tog på mig allt samtidigt förut, såg hysteriskt rolig ut!


Där här bilden har min underbara mört tagit och redigerat. Hon är duktig hon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0