Stygn

Då var det en ny veckan igen. Idag har jag vart hos farbror doktor (som var en kvinna), skulle kolla upp en prick på ryggen. Hon kollade lite och sa att den inte såg konstig ut men att hon förstod att den kan skava mit bh:n ibland. Så tänkte att nu säger hon väl att jag kan gå och höra av mig om nått förändras. Istället säger hon att jag kan gå in i rummet brevid så ska dom skära bort den. Fick lite panik när hon fixade bedövningssprutan, är ju inte direkt ett fan av kanyler. Det gjorde ont, men det gick bra. Så nu har jag en prick mindre på ryggen. Men just nu drar det rätt ont i stygnen.

Imorrn bär det av till tandläkaren för att operera bort ännu en dum visdomstand.
Mer styg i Knel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0