Snart helg, snart bort

Är lite förvirrad över dagarna just nu eftersom alla varit lediga idag. Idag skjutsade jag in bror till Öret och passade på att köra runt lite i stan inför min stadskörning med bilskolan imorgon. I eftermiddag har Uffe, Barbro och Otto varit här och firat mamma i efterskott. Ikväll var det Göteborg-Ösk på ppw. Spännande match men inga mål, så förlorade inga pengar iaf. Haha. x)

Är redan nervös inför imorgon, hatar att jag alltid blir så himla nervös inför saker jag inte kan göra något åt just nu. Vet bara att jag kommer må illa imorgonbitti och kommer inte kunna äta någon frukost utan att vilja spy. Men sånt är livet.

Redan fredag imorgon i allafall, stadskörning, kumla marken och sen blir det tvätta och börja tänka på packnigen tills det bär av till Rhodos på söndag. Längtar så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0