Burn

Igår hände något ovanligt. Jag skulle gå och lägga mig och såg i spegeln hur mina axlar och överarmar var alldeles rödflammiga och jättevarma. Jag hade bränt mig på solen, för första gången i Sverige i år. Självklart vet jag att solen tar mycket så här års, men det är så att min hud aldrig brukar påverkas av vårsolen. Jag blev nästan glad, tills jag kom på att jag vore dum i huvet om jag blev glad över en solskada.

Fick leta på den bästa after sun som finns, Mary Kays. När jag öppnade tuben kom en underbar doft, det luktade Puerto Rico. Varje kväll under den resan satt jag i sängen och kletade med tuben. Så skönt, svalkande efter en underbar dag i solen. Det luktade lugnt, avslappnat och problemfritt..så som det kändes under den semestern. Vilka underbara dagar.

Om två veckor ligger jag i en solstol på Rhodos. Sweet. Självklart ska tuben åka med.


Kommentarer
Postat av: josephine

Åh vill också åka utomlans! <3

2010-05-10 @ 16:21:11
URL: http://jossephiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0