Brumbrum i stora staden

Har nyss blivit avsläppt av Eva efter körlektion i Örebro 8-12. Var inte alls lika nervös som jag trodde jag skulle bli. Jag körde in till Örebro (trevligt med ösregn på motorvägen) och började med körningen i ytterstan. Efter nån timme blev det Shelleys tur att kör ytterstan innan det blev fikadags. Nu kommer jag alltid att förknippa hallon- och nyponte med stadskörningen. Sen blev det min tur igen och dags för innetstan, fickparkering och hela tjolavippen(eller vad man brukar säga). Övade lite säkerhetskontroll uppe på Åhlens parkeringshus innan det blev Shelleys tur och sen bar det iväg hemåt igen.

Självklart fick jag allt regn när det var jag som skulle köra, just my luck. Men tror faktiskt regnet lugnade mig lite så kanske inte var så dumt i allafall. Kul att se Bam när man körde förbi järntorget!

Nu blir det soft ett tag innan jag ska fram till kumla markén en sväng. Kommer sakna att gå runt med mört. It's kinda our thing.

Puss på dagen hittills. Nu ska jag gå och gräva ner nosen i min pojkvän, teoriboken.


Kommentarer
Postat av: Bilinspektören

Puss på teoriboken som snart ska åka till Rhodos!

2010-05-14 @ 18:40:29
Postat av: Bam

"Josefssons körskolebil.. Den körskolan går ju Ullis på.. Vänta, det ÄR JU ULLIS!" <3



2010-05-14 @ 21:26:52
URL: http://astoldbyamber.blogspot.com
Postat av: KnelHerself

Haha ja gosh det var kul! "Okej där kommer folk..kör inte över folket..DET ÄR JU BAAAMBI!" Haha<3

2010-05-14 @ 21:32:36
URL: http://thelifeofkanelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0