Veckan som varit

Bara några timmar kvar på den här veckan, vilken bra vecka det har varit. Jag har gjort så mycket saker, alla har inte varit roliga (arbetsförmedlingen host host) men jag har haft något att göra varje dag. Jag har lekt med Cissi och roliga människor, tränat, varit på Af, vart på jobbmässan, träffat Fia och Bambi, bakat bullar med Lisa och mycket mer. Det är verkligen då jag mår bäst, när jag har saker att göra. Allt kan såklart inte vara roligt men det är absolut när det är såhär jag mår bra. Lite distans från..mina egna tankar, jag blir galen av att spendera för mycket tid med mig själv. Idag har varit en lugn dag, behövde det efter den här veckan. Var ute och övningskörde i över två timmar, var runt i Hallsberg, Pålsboda, Kävesta och jag vet inte vart..roligt var det i allfall. Det gick bra också, dags att anmäla mig till en teorikurs och sparka mig själv i arslet nu känner jag.

Nu sitter jag här, har nyss läst ut In Touch och Sofis Mode, håller på i SOLO nu. Jag undrar om mitt tidnings-beroende någonsin kommer gå över. Kanske när jag får ett liv?..men knappast. Lyssnar på Regina Spektor, det betyder att det börjar bli vår för mig. Det är då mina öron börjar tråna efter röster som Regina, Håkan, Maggio och liknande. Nu ska jag välja vilken film mamma och jag ska titta på ikväll. Puss på er, puss på veckan som varit och nu hoppas jag veckan som kommer kan bli lika bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0