Time for change

Efter månader av bara ingenting känns det för första gången på riktigt länge som att det faktiskt händer saker, eller håller på att hända i allafall. Har börjar köra med bilskolan, ska börja gå på teorin på tisdag och idag har jag haft mitt första möte med min nya jobbcoach. Plus att våren äntligen ligger i luften, kom nyss in efter en timmes VeckoRevyn-läsning i uterummet i 28 grader. Imorgon bär det av söderut till Blekinge för att hälsa på farmor och farfar tills på söndag. Ska bli skönt, alltid lika skönt med en paus från..det vardagliga tråklivet i Kumla.

Men faktiskt people..nu börjar det hända grejer!

Kommentarer
Postat av: Rolighetskommittén

Tjo och tjim, trälim! :-)

2010-03-30 @ 22:57:57
Postat av: KnelHerself

Exakt så jag känner, rolighetskommittén har fattar precis rätt ;)

2010-03-31 @ 09:42:31
URL: http://thelifeofkanelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0