Great night out

Har nyss vaknat efter en nap i soffan, dags att hoppa in i duschen och tvätta bort fredagskvällen snart känner jag. Men jävlar vilken rolig kväll. Förade hemma hos Bambi med allt från diskussioner om monarki till Hej Knekt. Drog oss till Strömpis runt 00-tiden och hade riktigt kul ute, natten avslutades med mat på Grill Corner vilket inte var helt fel. Spontansov hos Bam eftersom jag annars hade behövt åka hem löjligt tidigt, asskönt! 

En riktig toppenkväll igår med toppenmänniskor, tack som fan! Har kommit på mig själv med att tänka på göteborgska under dagen..vilket endast kan skyllas på gårdagens härliga sällskap. x) 

Vaknade upp i Bams soffa imorse, efter lite slappande begav jag mig ut på stan och träffade på Lisa. Det kändes verkligen som att folk trodde jag gjorde en Walk Of Shame hem dagen efter..men inte! Traskade runt på stan med Lajsa och köpte en väska och en bikiniöverdel. (Jag tror på en sommar..eller iaf på Rhodos!)

Blir en lugn hemmakväll med mamma och pappa ikväll, precis det som behövs efter en partynatt. Måste passa på att hälsa grattis på födelsedagen också till till Elin, Carro, Becca, Alexander och Emma. Congraatz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0