Uppdatering

Sitter här och äter mandarin med en hand (för att kunna skriva med den andra), lyssnar på Chris Brown och insåg hur länge sen det var jag uppdaterade.. inte för kanske så många bryr sig men är kul att skriva så.

Jag och Bambi har ju till exempel varit på Cran Canaria, en riktigt guldvecka. Allt var helt underbart! Skulle kunna skriva och berätta hur länge som helst men det orkar jag faktiskt inte. Men en vecka i paradiset var det verkligen. Den resan glömmer man aldrig, många roliga minnen. "Aaaalååå, next activity..for the lazy ones!" Haha med en blomma i håret. ^^

Inte förrän nu jag känner att jag börjat landa här hemma..fatta att det kanske är nu jag borde försöka ta tag i mitt liv. Men den är den här tiden jag har förnekat ska komma ända sen...länge tillbaka. Nu har jag skrivit in mig på Arbetsfödmedlingens hemsida i allafall vilken betyder att jag måste gå dit inom 14 dagar, vilket verkligen suger.

En helt underbar sak är i allafall att mami har bokat en resa till Rhodos den 16 maj, så då drar jag, mami och papi iväg medans bror stannar hemma.

På tal om bror så har han (dunder och rabalder) skaffat en blogg, http://niksan.blogg.se/ om någon skulle vara intresserad. ^^

Nu ska jag lägga mig i sängen och koll på x antal OC-avsnitt innan det är sovdags. Imorgon ska jag klippa mig, förhoppningsvis slutar topparna knastra. ^^

Avslutar med en underbar bild från resan. Längar tillbaks!


Kommentarer
Postat av: Bam

DOG IN THE BOX, hahahaha <3

2010-01-15 @ 19:20:55
URL: http://astoldbyamber.blogspot.com
Postat av: KnelHerself

Hahahahah så jävla bra! Haha vill tillbaka<3

2010-01-16 @ 12:19:11
URL: http://thelifeofkanelius.blogg.se/
Postat av: Kris Brun

And I know and I know and I know and I knooow....

2010-01-16 @ 19:01:56
Postat av: KnelHerself

Hahahaha cp :P

2010-01-16 @ 21:44:11
URL: http://thelifeofkanelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0