Saknar dig

Jag saknar dig så otroligt mycket.
Såg nyss några nya bilder på dig, kan inte rå för att gå sönder lite varje gång jag ser bilder på dig, tänker tillbaka på allt roligt vi gjort tillsammans. Det där som inte alla riktigt förstod.
Förstår inte varför du inte svarat när jag har hört av mig.
Du kanske har förändrats.
Jag kommer försöka igen, måste samla lite mod först.
Men svarar du inte då, då ska jag gråta och sen försöka inse att du kanske inte vill.
Låter som att jag sitter och ältar någon kille, men icke. En vän.
Saknar dig.
Verkligen.
Hoppas du inte har glömt mig.
Jag kommer aldrig glömma dig.

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Mami förstår vem det är...

2010-02-07 @ 17:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0