Öret

Har vart i Örebro idag och lekt med Lisa. Första gången jag åkte buss sen jag fyllde år så idag blev det dyrare, vuxenpoäng till mig!

Jag å Lajsa gick på stan och spenderade pengar! Hade väldigt roligt inne på JC när ett manligt butiksbiträde skulle hjälpa henne hitta jeans..silhuetter hit och klädharmoni dit! Kunde knappt hålla mig för skratt vissa stunder! Besöket resulterade i två par riktigt snygga jenas till Lisa! Hennes tema idag var "basic", blev många bra inköp! Jag införskaffade en ny skrivbok, en sjal, läppglans, leggings, två par örhängen och en söt klänning. Me likey! The wallet, not so much! Idag har jag även fått rätt storlek på min klocka som jag fick i julklapp, I love it! :D

När vi konkat hem alla påsar till Lisa så lagade vi mat, fläskfilé-grya som först smakade för "gräddigt" så vi kryddade på för fulla muggar! Blev väldigt gott, men starkt! ^^ Vi åt mat och såg på A Walk To Remember..varför hade jag aldrig sett den förut? Bölade lite, jag är ju så otroligt blödig alltså. x)

Nu ska jag snart sussa har jag tänkt. Kanske läser lite innan. Och tänka lite på den söta securitas-vakten vi såg idag. Mihi. Natti natt.

   

Kommentarer
Postat av: Fröken W

En toppendag var det! :) Hade mina nya brallor igår, de som min siluett blev så fin i. Snacka om harmoni där liksom! :P

2010-01-21 @ 17:01:45
Postat av: KnelHerself

Hahahahah ohhja vilken harmoni det måste vart i den fina silhuetten! Du får gå dit och ragga lite nån dag! ;)

2010-01-23 @ 00:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0