2010

Det var den nyårsaftonen det.
Det var en kul kväll, annourlunda på något sätt för den såg inte riktigt ut som den gjort tidigare år.

Vi var Bambi, Ellen, Josephine och jag hemma hos vår kära Bambi! Vi mulade i oss diverse onyttigheter, sjöng Singstar och pratade om det mesta! När klockan började närma sig 23.30 var det dags att bege sig mot slottet, den traditonen får man inte bryta! En sak som kändes annourlunda mot tidigare år var att när vi kom över bron mot järntoget kändes det som att det bara var en massa barn som sparang runt (okej inte barn, men unga ungdomar), vi kändes oss nästan för vuxna där i vimlet så vi letade på en annan plats att stå på. Vi pulsade i snön, hoppade över snödrivor och gled på is! Sen kom tolvslaget, vi hade våra "partyrör" (sugrör med glitter) och vår skumpa och firade det nya året tillsammans! Vi upptäckte att vi verkligen stog på rätt plats för att se fyrverkerierna, jag blev mycket imponerad, det var så himla vackert! Riktigt mysigt!

Efter det så drog vi oss till Högströmska huset en sväng och träffade Malin. Sen drog vi hem till Bambi och efter ett tag började vi tråna efter pizza, jag å Josephine drömde om en Hawaii med bearneisesås! Mumma! Detta resulterade i ett skumt telefonsamtal där vi knappt fick beställa och att vi tog bilen (lyxungar) till Palette och åkte hem och mumsade på! Mami hämtade mig 2.45 och sen var man tillbaka hemma i Kumla igen. Drog på mig mina raggsockor, la mig i sängen och lysnade på "Gott Nytt År" med Peter Jöback tills jag somnade! 

Jag tyckte om det här nyåret, det var lite mognare på något sätt men ändå så roligt! Kanske nästan var värt några vuxenpoäng! Nu hoppas vi på en nytt år med nya möjligheter! Gosh, Ulle låter nästan optimistiskt. Vuxenpoäng, catchiiing!

Gott Nytt År!
Tack för en rolig kväll flickor!


Nu ska jag fortsätta tvätta och packa, för imorrn åker jag å Bambi till Puerto Rico! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0