Saturday

Fröken Winberg åkte härifrån för stund sen. Gårkvällen bestod av myspys, rullar från Svängen, Se Upp För Dårarna och Rent! Idag har vi fixat och målat naglarna framför OC och bara softat, sweet. Vi tycker inte om Dean Hess, blä på den karln.

Nu ska jag ta fram lite av det jag ska ha med mig till Norge. För er som inte vet bär det av till landet brevid imorgon eftermiddag. Tessimört och Adam har varit i allas vårt Sverige i helgen så nu hakar jag på tillbaka till Norge och hälsar på en vecka, ska bli jävligt nice! Ber om ursäkt Adam att jag nallar din tjej. Muhaha! x) 

Ikväll bär det av till till Öret, jag och Linn ska åka till Bambi och käka lite onyttigt och kolla Melodifestivalen. See ya folks.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0