Sandefjord, the final day

Håller just nu på att kolla på tv och packa ihop mina saker. Om en timme och 45 minuter är det dags att lämna kollektivet och gå till tågstationen och tåget som ska ta mig till Oslo till tåget som ska ta mig till Hallsberg. Är tillbaka i gula huset runt 20.30-tiden ikväll. Har laddat ipoden och packat ner teoriboken. Jag har haft en riktigt bra vecka här i Sandefjord, har varit guld att hälsa på i en ny stad och träffa alla underbara människor.

Tack alla för en toppenvecka och en eloge till mina kära roomisar som har stått ut med mig en hel vecka <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bäst! Kul att du kom hit någon gång. Jag är just nu skitglad över meddelandet och den awesome:a chokladen du lämnade (kom nyss hem)



Jag dör! Anyway - tack för en guldvecka och, jag älskar dig :)



puss

2010-02-15 @ 20:28:38
Postat av: Therese

från mig :P

2010-02-15 @ 20:29:04
Postat av: KnelHerself

Yee det var asnice! Haha yee va bra! :) Hoppas det gick bra att jobba. Yee tack själv baby! Älskar dig mer! :) Pussgurka!

2010-02-15 @ 21:47:18
URL: http://thelifeofkanelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0