Sandefjord, dag 5

Fredag är här. Den norska versionen av fredagsmys-reklamen går för fullt på tv, snubben i den gula bygghatten äger!

Visst är det härligt när det mesta bara känns så härligt bra? Idag är en sådan dag. Inte för att några problem med jobb eller pengar och sånt är fixade, snarare tvärt om, har gjort av med pengar. Men den härliga känslan infinner sig just nu i Knel. Idag har jag haft en soft morgon med frukost framför I Gode Og Onde Dager, dusch innan det bar iväg till biblioteket och Hvaltoget..har införskaffat ett par leggings, två halsband, ett linne, en tunika och ett par solglasögon, eller solbriller som det heter här. När jag gick hemåt med mina påsar och brillorna på i nått som liknar vårsol kändes allt bara så jävla bra. Trivs riktigt bra här, synd att jag ska åka hem på måndag.

Nu ska jag äta banan framför Scrubs i soffan innan mina kjempegoe roomisar kommer hem!

Kärlek på idag. Hoppas resten av dagen fortsätter såhär. Ha de!

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Av bilderna att döma blev kvällen också bra!

2010-02-13 @ 18:54:30
Postat av: KnelHerself

Ohhja! :)

2010-02-15 @ 10:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0