Närkeslätten är sig lik

Vardagen här hemma på närkeslätten fortsätter som vanligt, saknar Sandefjord och roomiesarna lite. Allt känns så..vanligt igen, samma tråkiga vardag där dagarna bara rullar förbi en.

Känns som att jag går runt här utan att göra någonting alls. Men igår gjorde jag iaf lite, jag sökte några jobb, övningskörde med pappa till Hallsberg och handlade, lagade mat och så. Men ändå inget viktigt, inget meningsfullt.

Idag har jag inte gjort någon nytta alls, kollat på OC och spelat tv-spel tills nu. Bra Ulle. Senare idag ska jag iaf iväg och träna med Fia och sen ska jag göra henne tvätt-sällskap.

Nu ska jag ta och...någonting..
Om 3 månader är jag iaf på Rhodos.
Nu blöder jag näsblod också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0