Fullspäckad helg

Jag har haft en riktigt bra helg, tycker om att ha saker att göra. Därför känns det segt att det är vardag imorgon, alla återgår till sina liv och jag..är hemma.

I fredags tränade jag med Fia och sen ringde Bam och undrade om jag ville komma in till stan och gå ut med henne, Ellen och Matilda. Jag bestämde mig för att fixa mig iordning och hoppa på bussen in. Hade jättemysigt hemma hos Bambi innan det bar iväg till Frimis där det var fullt med folk. Träffade massa roligt folk jag saknat<3

I lördags förmiddag åkte jag och mami in till Öret och köpte en jacka till mig, behövde någon mer än kappan. Efter vi hade ätit mat i stan hann jag hem och landa en stund innan Linn kom och hämtade mig och det bar av in till stan igen. Vi gick på bio och såg Luftslottet som sprängdes, den var helt okej. Eftersom vi hade bilen parkerad vid Oskarsparken såg vi att Bambi var hemma så jag slog en pling och vi tittade in hos henne en stund, det var mys.

Idag har jag vart och tränat med Fia, övningskört för första gången sen typ slutet av oktober..det gick oväntad bra. Efter det åkte vi och handlade och sen gjorde jag tacos, det var mumma. Nu ikväll har det blivit mycket tv och film med mami, söndags-traditionen. Har även beställt lite roliga saker från HM, några linnen, en tröja, två halsband, ett hårband och lite annat roligt!

Nu är det kanske dags att sova snart..om man inte ska se på ett avsnitt av OC innan..får se.

Natti natt people. 


Kommentarer
Postat av: Therese

Låter underbart! jag vill också vara ledig... snart så, snart! :D

2010-02-03 @ 20:17:55
URL: http://theresehogberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0