Boredom.

Jag har så extremt otroligt tråkigt så det är inte sant. Jag gör absolut ingenting..och det värsta är att mina planer för imorgonkväll är..absolut ingenting. Save me. Det är skönt med lugna hemmakvällar..men inte sju dagar i veckan! Jag blir gaalen! Varför bor alla vänner man kan leka med i Örebro?. Suck. Jag dör verkligen under OS, hela familjen blir ett gäng zombier som sitter fast okontaktbara framför tvn. Jag måste vara adopterad.

Det roligaste jag har just nu är att jag väntar på att få hänga tvätt om 17 minuter och 32 sekuder. Och att vänta tills bror upptäcker att det ligger en kokt makaron i botten av hans saftglas han nyss tvingade mig att fylla på. We all have our fun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0