Vad har lördagar emot mig?

Lördagar har något emot mig. For sure. Dom börjar alltid med att jag har planer och förväntar mig en bra dag. Men på något sätt skiter det sig alltid. Vid den här tiden hade jag tänkt att jag skulle varit framme och handlat lite, fixat Kalles present och kokat julkola. Istället har jag sovit och bråkat med mamma, pappa och bror. Gemensamma nämnaren som det är fel på är alltså, moi. Blööh. Ibland vill jag bo själv så jag kan göra som jag själv vill. Suck. Just nu har jag ingen aning om hur resten av dagen blir eller om jag ens ska med till Kalle ikväll. Får se.

Vet att jag är för envis, om jag har bestämt mig för att allt suger så gör det det. Istället för att rycka på axlarna och göra det bästa av situationen så envisas jag med att sura och slösa bort flera timmar på att sura. Det är ingen fin egenskap. Ännu ett suck på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0