Torsdagkväll already

Jahopp. Där rök mitt favotitpar ur Paradise Hotel. Jag borde sluta bry mig om sånt trams men det är roligt. Även denna dag har varit mycket bra. Hade en soft förmiddag innan jag åkte till Communicare. Hade enskilda samtal där vi fick tillbaka övningar vi skrivit, hon tyckte jag hade skrivit mycket bra, ärligt och självutlämnande. Det kändes bra. Var även på Björka Trädgård och hämtade Brutus som hade fått päls i form av gran, nu står han där han hör hemma och vaktar dörren. I eftermiddag har jag gått en sväng på stan med Bambi, det var mycket roligt! Snön ringlade ner så vackert när vi stressade runt och var presentkrästa, men det blev nog mycket bra hoppas vi!

 Ikväll har jag ätit ostkaka, det smakade som när man satt i mormors kök. Det var gott. Nu har jag skrivit en lång lista på allt jag hoppas hinna med imorgon där det står bland annat Communicare, träna, färga håret, börja med julkort och mycket mer. Får se hur mycket jag hinner. På kvällen är det i allafall partytime, dags att fira Bella som fyller år idag. Grattis till henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0