Kan man ta ledigt?

Just nu skulle jag kunna sitta här och vara arg, ledsen och frustrerad över hur orättvis världen känns och blablabla. Men det tar jag ledigt från idag, jag är medveten om att man inte kan ta ledigt från sitt liv men man kan försöka glömma allt jobbigt för en dag och ta ledigt i tanken. Eftersom vi inte skulle till Communicare imorse tog jag sovmorgon och nu har jag ätit tomtegröt framför Pantertanter och nu sitter jag här uppkrupen i soffan och tittar ut på snön som vräker ner utanför fönstret. Mina planer för idag är att åka och träna, handla, julpimpa mitt rum lite (inte med tomtar, det är några veckor kvar dit) och bara försöka ha det väldigt skönt. Fan, idag tar jag ledigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0