Juldagen

Just nu förfestar de flesta av mina vänner, taggar utgång. Inte jag, var inte på partyhumör alls av flera anledningar. Jag chillar hemma istället, blir nog lussekatter framför en film med mamma om en stund. I like it. Tycker det har varit så mycket hysteri över juldagens utgång, alla ska ut. Men fler utgångar kommer, när jag är taggad. Hade en bra julafton igår, haft bättre men kan inte klaga. Blir aldrig precis som man vill. Fick många fina julklappar, den mest otippade var en inramad, signerad affisch på Nordin som jag fick av bror. Guld, han är mycket snäll min bror. Här kommer några bilder från gårdagen!


Kommentarer
Postat av: Fröken W

Nordon? ;)

2010-12-26 @ 22:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0