Här var det show

Ikväll har jag varit på esteternas julshow på Alléskolan, de var så duktiga. Publiken däremot var bland det värsta jag varit med om, ville inte applådera och jag och Jossan fick dödsblickar när vi jublade (vilket vi ofta gjorde). Wohoo! Det var bara jag, Jossan, Mirre, Stefan och Emelie där från vår gamla årskurs. Jag, Jossan och Mirre blev riktigt nostalgiska efteråt och kunde inte förstå att det var två år sen vi stog på den scenen. Gosh, känns som igår. Ändå har så mycket förändrats. Och ändå så lite. Andres hade roligt långt hår, vi skrattade. Det var roligt. Jag saknar den tiden och det folket men för en kväll var det roligt att vara där, även om det var som publik. Det var underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0