Fullt upp hela dagen

Gosh vilken dag. Bra dag. Ringde lite samtal och tog det lungt på morgonen innan jag gick till jobbet, jobbade med Tomas och Erika och sen drog jag in till Öret för lite shopping, middag och bio med Fia! Vi såg Harry Potter. Jag grät. Åhh, jag måste bara tjata en gång till och säga hur bra jag mår när jag får jobba. Bara en dag så känns allt så himla mycket bättre. Nästa gång är på söndag, jippi!


Så ringde Malin från Af idag också, jag blev antagen till service-utbildningen som börjar den tredje januari. Vi får se hur det blir med allt. Det orkar jag inte tänka på nu. Nu ska jag kasta mig i sängen och se hur det går för Ivar och Lillan med skatten innan jag däckar. Och grattis till Zingo idag som fyller fyra år, han har fått presenter av mig. Just nu ligger han och sover i min jullåda.

Kommentarer
Postat av: Fröken W

Aytur eller nåt annat härligt ställe 2011! <3

2010-12-09 @ 09:57:56
URL: http://thelifeofkanelius.blogg.se/
Postat av: KnelHerself

Abso-fucking-lutly! <3

2010-12-09 @ 22:37:38
URL: http://thelifeofkanelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0