Dubbel update

Fick inte bloggen att fungera igårkväll så kunde inte skriva så gör det nu istället, det var nog egentligen tur eftersom jag kom hem vid 23 och började med redovisningen om journalistyrket som jag höll imorse. Igår var en dag med full rulle från 06.02 till 01.08, dök upp hos Fia klockan 7 så började vi dagen med att äta frukost och titta på julkalendern tillsammans. Vi gick till Maxi när det öppnade och handlade innan det blev julbak för hela slanten. Nougatgodis, (evighets-)knäck, mozartkulor och kola. Mums!

Vid 16-tiden gick jag ovetandes till ett inställt tåg innan jag efter väldigt kall väntan lyckades ta mig till Örebro där Lisa väntade. Vi stekte pannkakor och drömde oss bort/planerade vår resa till solen. Underbart! När jag kom hem och hade pluggat klart tror inte ens jag hann stänga ögonlocken innan jag somnade.



Även idag har varit en dag med fullt upp. När jag kom till Communicare var Sandra där och hälsade på med sin 3 veckor gamla bebis, helt otroligt söt! Kunde inte sluta titta på honom, lilla Max. Var min sista "riktiga" dag där idag eftersom jag ska jobba nästa vecka och bara komma in och säga hejdå och fixa lite papper. Kan inte låta bli att tycka att det är lite sorgligt även om jag varit trött på det länge. Men tycker det är typiskt att jag fått utstå så mycket jobbiga personer och så bara några veckor innan allt tar slut kommer Fanny, så otroligt skön och vi har så roligt. Men skönt ska det bli. Efter Communicare åkte jag och mamma (som varit ledig idag) till Marieberg och IKEA. Julklappsshopping och julbord tills vi inte orkade mer och åkte hem. Sedan dess har jag slagit in alla julklappar och chillat framför tvn. Just nu känner jag mig typ hög på julmust, druckit över en liter idag. Rap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0