Å så var det söndag igen

Förstår inte riktigt, det var ju nyss förra söndagen. Hm.

Jag lyckades faktisk ta mig i kragen igår, satte på lite härlig julmusik och kokade kola. Både med choklad och naturell, ikväll ska jag äta. Följade med till Kalle på kvällen men höll mig nykter och körde eftersom jag ska jobba idag. Det var riktigt roligt hos Kalle och Josefin; chill, buzz-turnering och fylle-TP. Gick dock sådär för mig i Buzz, inte så lätt när David och Nicklas paktade ihop sig mot mig i B-finalen och tog alla mina poäng när dom fick chansen. Dom är änun inte förlåtna, revenge will me mine. Vid 00.20 tog jag bilen hemåt och kastade mig dödstrött till sängs. Dock har jag sovit dålgt för jag vred knät hos Kalle, är lite svullet och gör ont att gå. Inte bra.

Nu har jag tryckt i mig två köttbullsmackor så jag mår illa och börjar få panik över att jag börjar jobba om en timma. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0