Vilken helg

Är helt slut efter den här helgen, men vilken helg det har varit. I fredags var det lite hejdå-chill hemma hos Sandra eftersom hon har åkt till England ikväll. På kvällen var det jag och Sandy som drog in till Örebro, efter att ha sett den otroliga kön till Frimis (och småbarnen som stog i den) bestämde vi oss för att leta efter andra äventyr. Vi gick till Pitchers där vi visste var 21, pratade lite med dörrvakterna och visade våra leg, eftersom vi såg så "trevliga och välstädade" ut fick vi komma in. Köpte varsinn öl, satte oss vid ett bord och hade det supertrevligt. Henke tittade förbi, sen kom Sandras kusin Markus och lite andra personer. Innan kvällen tog slut blev det en tur till Frimis för lite dans innan vi åkte med "fyllebussen" hem. Vilken lyckad kväll. Jag och Sandy - babes in the city.

Något sliten åkte jag och jobbade lördag förmiddag, fan va jag älskar att jobba på Bokia, tänk om man fick jobba där varje dag. Eller bara några dagar i veckan. Efter jobbet var det hem, göra sig iordning, piggna till innan det var dags att åka mot Josephine och hennes födelsedagsfirande. Var hos henne och åt och fikade, förade lite på hennes rum innan det blev bussen in mot stan. Tjejiga som vi var ville vi inte bli blöta om håret, så vi fem tjejer med varsinn plastpåse på huvudet stog under två paraplyn med ficklampor för att inte bli påkörde när vi väntade på bussen i regnet. Vilken syn, the plasic bag gang. Men blå tungor tack vare Hubba Bubba. Festade och dansade som galningar hela kvällen. Jag och Josephine var som som dansade mest av alla. En riktigt rolig kväll. Och idag fyller det underbara charmtrollet 20 år, grattis till henne. v 

Dagen idag har varit lugn, det behövdes efter en två hårda utekvällar. Haha. Tessimört var här en sväng och sa hejdå eftersom hon tog bussen tillbaka till Kalmar idag. Både Sandra och Tessi har åkt ifrån mig idag, tycker inte om att säga hejdå. 

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla ett (eller några stycken) SATC avsnitt innan sussdags och en ny vecka. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0