Plötsligt augusti

Dagarna går så fort nu, eller det gör dom nästan alltid. Har haft en ganska busy vecka, har haft något varje dag. Var på KundPartner i måndags, det var pung så tackade nej till jobbet. Klarar inte av när det är för oseriöst, finns gränser liksom. I tisdags var det Communicare och igår jobbade jag på Bokia. Tänk om man fick jobba varje vardag..det var så roligt.

Idag har jag varit på Communicare, jag och Tina satt och pratade och var duktiga en liten stund sen gick vi en promenad och pratade, riktigt trevlans. Sen lite random kom Sandra och så fixade vi lite viktiga papper innan vi "bikade" till Stikkans pasta, trevlans värre! Ikväll har jag varit i stora staden med Lisa och varit på bio, såg Bröderna Karlsson. Filmen var bra och det var en riktigt mysig kväll.

Tänk om alla dagar kunde vara såhär bra. Men är kanske som mami säger, det är sånna här bra dagar som gör att man klarar dom dåligt.

Imorgon blir det lite fix eftersom bror fyller hela 22 år. Ska bli roligt, grattis till bror. Nu snart sovdags. Pussnatt.


Kommentarer
Postat av: Fröken W

Pök i bingen :)

2010-08-06 @ 09:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0