En bra kväll

Jag borde få dataförbud ett tag, tror jag skulle må bättre då. Så många kvällar händer det samma sak. Jag kommer hem och är glad efter en bra dag. Så gör man den vanliga rutinen, man sätter på datorn och börjar kolla in facebook och diverse bloggar man följer som ibland känns som alldeles för många. Då inser man hur bra alla andra har det, det liv man själv skulle vilja ha. Jag har en speciell persons blogg som jag läser, och vad jag skulle ge för att det vore mitt liv, mina upplevelser. Damn. Nu låter det som att det vore nån kändis med världens lyxliv men det är det inte, det är en helt vanlig person. Och det får mig att må dåligt varje gång, men ändå kan jag inte sluta läsa.

Men ikväll har i allafall verkligen varit en riktigt bra dag. Har varit i Örebro och gått på stan, ätit mat och gått på förhandsvisning av "I rymden finns inga känslor" med kära CissiKorv. Henne tycker vi om, henne borde vi leka med oftare. 


En randombild på mig och Korv.

Kommentarer
Postat av: Chorizo

Jag ska låsa in dig i min garderob, för där är det dataförbud! :D Å då kan vi leka jättemycket además! För jag tycker om dig och vi ses allt för sällan! Tack för en awesome eftermiddag! Eller jag mena kväll.. eller båda. :D



btw så ser jag läskig ut på bilden. :O

2010-09-01 @ 18:29:03
Postat av: KnelHerself

Hahahaha va skön du är! Låter toppen! :D Yee ja den var guld! :D Haha jag gillar bilden. B)

2010-09-02 @ 12:17:47
URL: http://thelifeofkanelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0