Knel renoveras

Känns som att det pågår en liten renovering av mig själv just nu, på utsidan i allafall. Senaste veckan har jag färgat håret, klippt mig, fixat och färgar ögonbrynen och naglarna. Nu har jag nyss rakat benen och gjort ett skönt uppfriskande fotbad och peelat och fräshat upp fossingarna. Nu är dom inkletade i en underbar olivkräm från BiOliv, helt underbar. 

Om en stund ska jag iväg och träna och efter det tänkte jag faktiskt lägga mig i solariet. Blir något slags belöning, har bara solat en gång sen studenten så kan vara värd det tycker jag. Och jag vet, det är farligt att sola så var det sagt också. Funderar på att bleka några slingor i håret..inte så de blir ljusa men så det kanske kan bli lite liv i håret med olika nyanser..får se hur det blir med det.

Renovera insidan blir nog svårare, det skjuter vi upp på obestämt tid. Självförnekelse rule. Hmm..nu ska jag nog ta lite lip-peel på läpparna. Peel-puss /Knel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0