I'm an old lady

Redan för en halvtimme sen satt jag i min säng i min pyjamas, utan linser, med glasögon och med borstade tänder, helt klar för sussning. Är jag en gammal tant or what? Skönt ibland. Har varit en soft kväll.

Inventeringen idag var guld, tog lunch ute idag så det var skönt att komma ut en sväng. Jag skulle egentligen jobbat imorgon också men eftersom vi har varit så himla effektiva blev vi klara idag redan! På både gott och ont såklart, hade gärna jobbat imorgon eftersom jag räknat med det hela tiden men ändå skönt att allt gick så bra och fort så vi blev klara idag. Thomas var "mycket tacksam och glad över att jag kunde hjälpa till", känns bra!

Får se vad resten av helgen har att erbjuda. Kommer nog vara relativt utvilad imorgon eftersom det troligtvis inte kommer bli så sent ikväll. Nu ska jag fortsätta kolla på The Hills och läsa tidningar och känna att det varit en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0