"Here we go"

Har varit en väldigt körig dag, ha-ha-ha jag måste sluta med bilskämten x)

10.30 träffades vi 8 elever på bilskolan innan färden var av mot Dalarna och Grängesberg där halkkörningen skulle vara. Trodde jag skulle vara nervös på vägen dit men instället höll jag på att somna flera gånger. Jag blev inte nervös förrän vi svängde in mot Grängesberg och halkbanan.

Först lite introduktion, mackor, varm choklad och filmer. Sen var det dags, jag hamnade i den roliga gruppen med Johanna, och två killar till. Vi fick den roliga läraren och hade så himla roligt när vi sladdade runt i bilen!  Johanna vågade vara först ut och sen tyckte dom att vi skulle ta tjejerna först så det blev min tur. Vet inte hur många gånger vi i gruppen körde på Agda, Helge och Sue Ellen. Haha. Varje gång vi började köra på ett nytt varv sa han "Very good tires on the car" innan han gick upp i falsett och sa "Here we go!" Hahaha han var så jävla rolig. Jag kommer vakna inatt med hans röst i huvet som ropar "ÅÅ STANNA!!"

Efter dom 12 milen hem i bussen igen var det direkt till teorilektionen, var också ganska rolig.

Har haft en väääldigt rolig dag! Så antar att alla hela tiden har haft rätt och nu kan jag förlåta mört för att hon sa att halkan var rolig x) Baha

Puss på idag! WROOM WROOOOOM!!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Tack gullis! <3



Nar aker du bort pa din semester?

2010-04-19 @ 04:00:20
URL: http://theresehogberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0