Gröna Fingrar

Vart hos farbror doktor idag med mitt pajade knä för jag vet inte..hundrade gången? Sist jag var där fick jag en liten utskällning för jag inte tränade lika mycket som jag borde. Så jag var minst sagt nervös när jag gick in idag med tanke på att jag inte tränat bättre och dessutom ramlat rätt ner i asfalten på knäna och gick på kryckor en vecka..

Efter att ha klämt å haft sig som vanligt väntade jag på domen.. Men han sa att jag hade fin muskulatur runt knät och mycket benmuskler! Sen sa han att det verkade som att jag tränat och skött mig bra! (Haha!) Så nu blir det ingen operation och att han inte tänker kalla dit mig mer om jag inte hör av mig! YEEEEEE!

Självklart betyder inte det att allt är bra. Riskerar fortfarande att det blir kryckor varje gång jag vill dansa när jag är på krogen (men kan ju inte gå ut utan att dansa!) och att det vrider till och gör så ont att man vill dö och att man plötsligt sitter där på marken och ser ut som ett fån! Men känns så underbart skönt att jag inte ska dit mer!

Firade lite med att köpa tre böcker på stan och sen äta lunch med mami! Drunknar snart i alla böcker på mitt rum. But I love them. x)

Åhh en annan rolig sak är att vi såg Adriano Munoz komma gående på stan! Haha!

Klippt och räffsat lite gräs ikväll. När jag kom in hade jag gröna fingrar. Bokstavligt talat.



Kommentarer
Postat av: Fröken W

Vem är Adriano? :) Skönt att du slipper ortopeden. Saknar du inte David föresten? ;)

2009-09-16 @ 16:10:54
Postat av: KnelHerself

Han är en spelare i ÖSK :) Ohja superskönt! Haha ohja, får ta å gå dit nån dag! ^^

2009-09-16 @ 16:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0