Stuckel

Hemma igen efter en toppendag med Cissi i Stockholm!

Anlände till den stora staden lite innan ett, otroligt nog gjorde varken jag eller Korv något inköpt förrän klockan var halv fyra! Helt otroligt!

Cissi har införskaffat massa fina supermysiga hösttröjor och en skitsnygg skjorta! För min del blev det bara en jättesöt kjol från JC i klädesväg men också ett par örhängen från JC, en liten grön väska från Monki, ett gult diadem från Mokni och en plånbok från Monki!

Efter dom flesta affärerna stängt och våra magar börjat skrika begav vi oss till Sandys och käkade asgoda baguetter och mumsiga kakor!

Bästa under vägen hem var "Adolf Hitlon i Paris" och Harrys Hare Herman! xD



Kommentarer
Postat av: Chorizo

Tack för den superbra dagen! :D <3 Men köpte du inte den turkosa monkiväskan?



Harry har hittat en hare, haren heter faktiskt Herrman! Här kommer Harrys hare; Hej jag heter Herrman och är hare!

2009-09-14 @ 15:04:50
Postat av: KnelHerself

Yee! :D Haha visstja, jag har nog blivit färgblind! xD



Jag har hellånga öron och hoppar mig fram, hoppar mig fram! ... Två steg i taget, två steg i taget HEJ!

2009-09-14 @ 22:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0