Marknadsnougat och mys

Idag har det varit Kumlamarken i den lilla staden. Traskade några varv med Fia med inslag av att vi gick upp och slöade framför tv:n och kollade på Våra Bästa År. Haha sånt man kan göra när man är arbetslös. x) Köpte marknadsnougat till mig, tessimört och bror min! Mumsfillibubblans!

Ikväll har jag och Cissi spenderat kvällen hos Elin! Vi kollade på "Män Som Hatar Kvinnor" (och mobbade Cissi för hon inte läst boken!) och hade massagetåg! Myspys! Undrar om Elins grannar "dammsuger nått under sängen" ikväll! x) Haha

Imorrn bär det av till Stockholm med CissiChorizo! Är pepp som fan, det kommer bli toppen! :D

Dreglar lite över Jack Sparrow på tv nu innan sussdags, nu dog precis tentakelsaken. Tror jag. Stackarn.

Do you fear death?
Mihi mysiga minnen. v

Nu lite sömn innan Stuckel!


Jag och Korv sist vi besökte stora staden.

Kommentarer
Postat av: Therese

Do you fear death - mohaha. Love u bullis! Tack för kortet och nougaten <3

2009-09-12 @ 16:11:11
URL: http://theresehogberg.blogg.se/
Postat av: KnelHerself

Haha så himla guld ^^ Love you mört! Maha vasse<3

2009-09-12 @ 23:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0