ÖVNINGSKÖR

Bara två månader kvar till min födelsedag! Hoppas på snö och mörker tills dess!

Förr i tiden var söndagen dagen som var full av pluggångest och saker att göra, nuförtiden är det softardagar där man kan hitta på vad man vill! 

Idag har det blivit en hel del övningskörning för min del, först med pappa ute i skogen och i Hallsberg för att leta efter svar till hans naturpass. Sen övningskörde jag med mamma till Marieberg där jag köpte 2 behåar (eftersom jag på nått sätt lyckas bryta av byglarna på alla?!) och en ny vinterjacka (eller kappa eller vad man säger) så nu är jag redo för kylan! Bring it on! När vi kom hem och skulle käka mat kom jag och mami på att vi ville ha champinjoner så då körde jag till Supermarket och parkerade som ett arsel, men alla däcken var iaf i rutan. Mihi. x)



I love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0