Attchoooooooo

Ligger i sängen som är full av näsdukar och filtar och kollar på Idol. Är väldigt förkyld. Den svidande halsfasen har nu gått över till snörvelfasen. Nästa steg blir väl hosta. Ingen feber i allfall, väldigt skönt.

Imorgon ska jag försöka ta mig in till Örebro med Fia för det är jobbmässa på Conventum och sen är det ju fotbollen och den tänker jag inte missa. Så är det bara.

Mina bästa vänner just nu är min Idomintub, Strepsils och min gamla favodrog, Bafucin (eller Baffusar)!

Peppar för att bli frisk till fredag, vill peppa på utgång!

Snörvel.Host.Nys.Prosit.Nu blir det Idol, Andra Avenyn och Hells Kitchen (Som Mr.T har fått mig att bli besatt av!) Haha x)

 Snörvelgurka på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0