DåHarManEnBloggOckså.

Jaha, då har jag en blogg, som alla andra. Har ju så mycket fritid nuförtiden att jag nästan pratar med mig själv, då kan det väl vara bättre att skriva av sig tänkte jag.

I love höstmystiden som kommer nu. Igårkväll gick jag och min kära mami på bio, perfekt bioväder! Sommaren Med Göran var bra! När vi kom gjorde jag varm choklad, plockade fram några mysiga filtar och la mig i sängen och läste, underbart med ljudet av regn utanför fönstret. Myspys!

Passade på att gå lite på stan innan bion, köpte en superfin sjal, ett nagellack som ska göra mina stackars naglar stenhårda och fyra böcker. Kvinnan i kassan kollade lite roligt på mig när hon såg vad jag hade valt. En om Paris Hilton, en om Magdalena Graaf, en om Adolf Hitler och en från ungdomshyllan (12-15år) Haha vilken mix!

Idag är mamma ledig så vi har övningskört, blev en sväng till Fjugesta. Sen åt vi mat på Ceasar (gamla Spisen), det var mumma!

Har läst massa bok idag också, just nu håller på i "Ron Jeremy-hårdaste mannen i showbiz". Vet inte varför jag läser så många porrböcker, är väl fascinerade antar jag. x)

Pusselhaj!


Kommentarer
Postat av: Chorizo

Hejaheja Kanelblogg! Adolf Hitler måste vara riktigt porrigt. :)

2009-09-04 @ 18:14:21
Postat av: KnelHerself

Haha yee! Ohyes, vilken puddig !

2009-09-04 @ 19:01:10
Postat av: Therese

I like porr too! and I miss u.....

2009-09-04 @ 19:34:43
URL: http://theresehogberg.blogg.se/
Postat av: KnelHerself

Haha yeah you do! Miss ya to honey!

2009-09-04 @ 23:09:08
Postat av: Fröken W

Kul med blogg Ulla! :) Nu ska fröken W sova. Eller snart. Ska ta mig en titt på ansiktsboken först bara. Sussa sött! :)

2009-09-04 @ 23:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0