Bråkig Helmer och Ensam Mamma Söker

Då var snart den här helgen slut. Inte för att jag märker så stor skillnad på vad som är vardag och helg nuförtiden med dom dagar jag vaknar och andra är hemma brukar vara helg.

Idag har jag lekt med Lisa, vi åkte till IKEA eftersom Lisa håller på och ändrar om i sitt sovrum. Hon införskaffade en massa förvaringslådor, en HELMER, en spegel och lite annat trevlans!

Sen tog vi Gert till Marieberg där jag köpte säsongens första fakeuggsisar! Brukar ju avverka några per vinter eftersom jag trampar sönder dom. Finns jättemånga som tycker dom stövlarna är asfula men jag älskar dom. v
                                                                          
Jag och Lisa kom fram till att vi inte behöver några händiga karlar och kunda fixa allt själva, Helmer däremot var inte riktigt lika samarbetsvillig, men vi fick ihop honom till slut! Hyllan sitter åter på väggen i sovrummet också efter lite slit (insåg att de få muskler jag någonsin haft har lämnat mig), tror vi har sett ganska roliga ut idag när vi vart "händiga"!

Ikväll har jag också sett ett helt avsnitt av Ensam Mamma Söker, varit emot det programmet förut (utan att egentligen ha sett det) men ikväll så ändrade jag mig lite.. Jag å Lajsa skaffade oss några favoriter! Nu väntar jag bara på "Ensam arbetslös söker" and I'm in! Haha

Nu blir det lite Sex And The City innan sussdags! Mums på Mr Big!


Kommentarer
Postat av: Fröken W

Haha, vår Helmer. Det var en trevlig dag. Att avsluta den med Sex and the city låter inte heller helt fel. Mr Big is really hot. Men du vet, jag håller i alla fast vid min gamling ;) Listan kan inte ha mer än en? Eller kan den det? :P Nu ska jag snart ut och springa. Sen blir det en fika med Moa :) Hoppas du har det bra! Pusshej

2009-09-08 @ 14:38:23
Postat av: KnelHerselt

Ohja det var det verkligen! Vi är bra på att spendera pengar och softa ^^ Hahah min gamling är mycket hetare x) Haha vet inte riktigt, man får nog bara ha en innan vi blir helt desperata! Haha Åhh trevlans! :) Pusshaj

2009-09-08 @ 19:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0