Bara 3 Månader Kvar..

Hoppas jag mår bättre om tre månader..
Helt otroligt att det är julafton så snart..

Då har vi kollat på Kalle Anka, Karl Bertils Julafton, Svensson Svensson och ätit alldeles för mycket mat och fika och druckit stora mängder julmust!

Ryser bara av att tänka på det..Älskar julen så mycket även om jag ofta är besviken efteråt. Men let's face it, allt kan ju inte bli perfekt. Jag kräver bara lite snö, mörker och en mysig julgran!

I år ska jag baka massa julgodis och lussebullar och kolla på massa julfilmer och lyssna på så mycket jullåtar att öronen kommer vara nära att trilla av!

Merry Christmas everybody!

Tyvärr kommer det aldrig mer kunna bli en riktig jul..inte utan min älskade mormor, det är inte möjligt. Men i år ska jag göra mitt bästa att göra det bästa jag kan utan dig..och försöka baka lussebullarna utan dig..klarade inte av det förra året så mamma fick göra det..det var ju våran tradition.Our thing. Saknar dig nått så otroligt mycket, saknar dig som allra mest just på julafton. Du liksom måste vara där. Tror fortfarande att du ska komma och sitta där brevid mig som alltid. Vägrar att inse att det aldrig mer kommer hända. Saknar dig så.

Vilket sorgligt inlägg det blev..
Nu ska jag sluta gråta och försöka sova. Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Therese

Bebis <3

2009-09-25 @ 09:32:37
URL: http://theresehogberg.blogg.se/
Postat av: KnelHerself

<3

2009-09-25 @ 13:23:04
Postat av: Fia

Du fick mig att fälla några tårar <3

2009-09-25 @ 21:25:52
Postat av: Bam

Hon är med er på julafton även om ni inte ser henne. Hon sitter där bredvid dig. Du är aldrig utan henne. Din mormor vill att du ska ha en riktig jul.



Det är något jag är säker på.

2009-09-26 @ 03:11:20
URL: http://[email protected]
Postat av: KnelHerself

2009-09-26 @ 13:55:16
Postat av: KnelHerself

Åhh va fint skrivet Bambi :') Jag hoppas verkligen det<3

2009-09-26 @ 14:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0