Mys med mört

Nu har Tessi lämnat mig igen. Hon kom hit en stund och lekte med mig! Vi dreglade lite över MQ-reklamen med Agnes och Måns, bästa julreklamen ever! Så pratade vi om julkalendrar och drömde oss tillbaka till julshowerna på Allé, stämmor och rörelser kom tillbaka! (Fredrik är ju så nyskapande med sina rörelser!) Haha
 
Hon är så mysig, så skönt att bara vara med henne och skratta och tänka på julmys istället för allt jobbigt, som att jag är arbetslös, pank och borde träna och allt jobbigt som alla andra tjatar om. Hon är guld helt enkelt! <3

Årets julkalender! Supersnälla Silversara och Stålhenrik!

Kommentarer
Postat av: Therese

DU är bäst! du måste vara nära mig all the time <3 sämst att du är sjuuukt många mil från mig oftast...

2009-10-27 @ 20:38:30
URL: http://theresehogberg.blogg.se/
Postat av: KnelHerself

Maw<3 Nämen mört det är ju du som flyr från mig till landet brevid!

2009-10-28 @ 00:36:00
URL: http://thelifeofkanelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0