Kändiskåt

Kan ju inte få för mycket av denna man. Mami och jag skulle till Elgiganten och kolla vilken mobil jag ska önska mig (har bestämt mig!), så tänkte vi att vi lika gärna kunde dra in till Maxi vid Eurostop där Martin Stenmarck och Andreas Johnson skulle spela. Han är ju bara för underbar. Inte många killar som kan pull off en rosarutig halsduk, men han kan.

Så nu har jag två signerade singlar. Sa till honom att jag redan hade en men att man inte kan få för många, tog min hand och sa att han höll med. Fyfan denna charmiga man alltså. Varma, stora, lena manshänder. Haha. Brukar verkligen inte vara såhär kändiskåt men. Vilken man. Vilken röst. Fick till och med ett "mycket kärlek". Ja tack.



Kommentarer
Postat av: Fröken W

Jag förstår dej ;) Fast för mig är det någon annan of course ;) My man! Herregud! Blir helt darrbent!

2009-10-11 @ 12:29:15
Postat av: KnelHerself

Hahaha ^^ Du skulle gått fram och tagit lite på din karl ^^ Haha

2009-10-11 @ 13:50:00
URL: http://thelifeofkanelius.blogg.se/
Postat av: Fröken W

I know. Ångrar mig idag! Och igår, och precis efter. Den mannen is really HOT! ;)

2009-10-12 @ 17:35:55
Postat av: KnelHerself

Haha förstår det! ^^ Haha Andreas ja! ;)

2009-10-12 @ 18:45:37
URL: http://thelifeofkanelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0