Måndag.

Imorse var panngubbarna här och väckte mig tidigt. Eller tidigt och tidigt, halv 8 känns tidigt när man är arbetslös. När jag vaknade igen hade jag drömt om saker jag vill ska hända. Jag drömde att jag var i Stockholm och träffade Tilda och så drömde jag att det snöade massor. Blev besviken när jag vaknade och såg ut genom fönstret och fortfarande saknade Tilda. 

Idag har jag faktiskt varit relativt produktiv, jag har:

Sovit länge.
Kollat massa tv.
Tränat.
Simmat.
Vart på tippen i Hallsberg med papi.
Övningskört.
Skämt ut mig inför en av Hallsberg sötaste killar. Guld. Not.

Nu är jag trött. Ikväll är det Roast på Berns. Det är guld.


Imorrn kanske jag går upp tidigt och bakar bullar. Eller så gör jag det på onsdag och utnyttjar att bror inte ska ha sitt pendlarkort imorrn och drar in till stora staden. På kvällen jag ska leka med Cissi, Elin och Maja. :)


Kommentarer
Postat av: natalie

jag drömde att jag hittade 5 lax :( wasn't true

2009-10-12 @ 20:56:03
Postat av: KnelHerself

Åhh, då kan man snacka besviken när man vaknar!

2009-10-12 @ 21:03:45
URL: http://thelifeofkanelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0