Eskilstunaäventyr

Idag var mami ledig så vi tog en till Eskilstuna. Jag övningskörde hela vägen från Trumslagaregatan till parkeringen på Tuna Park! Jag äger numera på motorväg! Haha

La undan ett par stövlar där som inte har funnits här i närheten i rätt färg och storlek. Så nu har jag äntligen både jacka och skor till kylan! Har även införskaffat två stora mysiga tröjor på älskade Monki! Eftersom det ekar lite i plåskan så köpte jag den ena å mami den andra så får jag den när jag fyller år. Inte så himla lång tid kvar, önskelistan bara växer. x)

På Plantagen hade dom plockat fram massa julbockar, tomtenissar och girlanger. Kändes nästan lite konstigt. Men IKEA har ju redan plockat fram sina julsaker så nu rullar det bara på rätt in i älskade tomteland snart! Jag undrar när julradion.se börjar spela igen..

Körde förbi Arboga på vägen hem och gick till en jättemysig affärer sen körde jag resten av vägen hem. Så har kört typ 19 mil idag utan motorstopp eller problem! Go Ulle! Go Ulle!

Nu är jag lite sussig och väntar på att Roast på  Behrns ska börja..måste fixa nått att käka först för magen har börjat kurra. Kommer sussa gott inatt känner jag. Fast tror iof att det är fullmåne ute, så får se hur det blir med den saken.

  
Dagens mysiga inköp, lurviga stövlar och mysiga tröjor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0