In this town we call home everyone hail to the pumpkin song.

Halloween är här! Inte för att jag firar i år, ingen fest som förra året, ujujuj. Var på kyrkogården idag med mamma och gjorde fint, det var fint med alla ljus överallt. Imorrn blir det lungt, övningsköra en sväng iaf. Jag borde kolla på Nightmare Before Christmas, det får bli mitt halloweenfirande i år! Underbar film<3

I am the one hiding under your bed
Teeth ground sharp and eyes glowing red

I am the one hiding under your stairs
Fingers like snakes and spiders in my hair 

This is Halloween, this is Halloween
Halloween! Halloween! Halloween! Halloween!


Vår fina pumpa som mami har gjort, jag döpte den till Nordin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0