Vintertid

När jag vaknade imorse kändes det som att jag hade svalt en cementklump. Så himla ont i halsen. Jag orkar inte bli förkyld igen. Därför spenderar jag dagen i sängen, just nu med varm choklad och Sex And The City. Ikväll blir det massa mystv, Top Model, The Hills, Gossip Girl, Vem kan slå Filip och Fredrik, Ensam Mamma Söker och tillslut Love Actually, äkta mysfilm.

Förutom halsen så har helgen varit toppen! Var väldigt seg igår. Man blir lite konstig i huvudet när man går och lägger sig 5 på morgonen. Men det var det värt. Fredagkvällen var nice! Födelsedagsförfest hos Fia innan vi drog vidare till Frimis! Vi blev väl typ 15 pers i Fias vardagsrum tillslut. Okej med folk på Frimis, dansade som en galning. Sweet. Efter stängningdags så vandrade jag, Fia, Mattias, Cissi och Anders runt lite på stan innan vi skiljdes åt och traskade hemåt. Sen kom Nicklas och Dennis hem till Fia, slutade med att vi satt på Fias rum och softade till 5 på morgonen! Stackarna cyklade hemåt i kylan efter att Dennis somnat om i Fias säng x antal gånger och blivit utsatt för några pranks! Haha

Tack allihopa för en toppenkväll i fredags!

Jag och Cissi kameranördade oss lite x)

       

Nu är äntligen vintertiden här, det var skönt att få en timme till inatt. Kan inte förstå att julafton har varit om två månader. Gosh.

Kommentarer
Postat av: Chorizo

Haha, älska bilderna! <3<3

2009-10-25 @ 15:09:31
Postat av: KnelHerself

Haha eller hur!<3<3

2009-10-25 @ 16:35:18
URL: http://thelifeofkanelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0