All I want for Christmas..

Sitter här i min säng med datorn i knät, mysbelysningen på och kollar runt på elgiganten.se och ser på mobiltelfoner (eller pelleplonker som jag kallar dom) eftersom jag måste önska mig en ny i födelsedagspresent/julklapp. Vågar nämligen inte hoppas på att min nuvarande håller ett år till efter allt vad den får utstå. Allt från fall från övervåningar rakt ner i stentrappen på Allé till minst 5 fall ur fickan/sängen/handen per dag. Fråga bror, han har kommentarer kring min behandling. x) Men vilken mardröm det är att bestämma sig..Modell? Nytt abonnemang eller inte? Priser? Affär? Gaah. Får nog ta fram några förslag så får mami välja. Hon är bra på sånt.

Sitter även och lyssnar på massa olika versioner av All I Want For Christmas, versionen med Måns och Agnes från MQ-reklamen är ju bara för underbar. När det gäller julmusik är jag en äkta geek. And I love it. Men min personliga favaritversion är Mirre, önskar att hon kunde springa runt här i huset och sjunga hela julen, men det skulle nog bli dyrt. ^^ Haha

All I want for christmas is you..

Så underbar låt. Ända problemet är bara att jag inte har någon att tänka på. Låtar blir ofta så mycket bättre om man har någon att tänka på. Min älskade Tessimört vet precis vad jag pratar om. Egentligen vet jag inte vad som är bäst. Att veta vad man vill ha utan att kunna få det.. Eller att inte ens veta vad man vill ha..

Nu ska jag lyssna EN gång till och sen krypa ner under täcket och läsa i Det Fattas En Tärning av Johanna Thydell, har snöat in helt på ungdomsböcker för tillfället, så bra bok! 

Nu får Basshunter sluta störa med sin irriterande Spotifyreklam..Är lite allergisk mot honom. Och även mot hans svengelska.

Pussgurka.

Kommentarer
Postat av: Fröken W

Jag har inte heller nån att tänka på. Vi kan drömma oss bort i Vännernas värld och tänka på Ross och Chanandler! ;)

2009-10-07 @ 19:14:41
Postat av: KnelHerself

Hahah såklart, bästa männen som finns! Grr! Men jag saknar George.

2009-10-07 @ 20:36:09
URL: http://thelifeofkanelius.blogg.se/
Postat av: Therese

Miss u bullen! du lovade ju att komma och hälsa på... OCH, du får gärna tänka på mig. Det kanske inte räcker, men det är väl alltid någe? puss

2009-10-07 @ 23:51:21
URL: http://theresehogberg.blogg.se/
Postat av: Chorizo

De sista raderna, jag kunde inte sagt det bättre själv! :P

2009-10-08 @ 08:41:36
Postat av: KnelHerself

Saknar dig också mört! Om jag bara hade pengar skulle jag komma och hälsa på!! Maha mah tack mört! ^^ <3 Puss

2009-10-08 @ 17:03:29
URL: http://thelifeofkanelius.blogg.se/
Postat av: KnelHerself

Haha ja han är ju så jävla irriterande! x)

2009-10-08 @ 17:04:18
URL: http://thelifeofkanelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0