Födelsedag

Tänkte att jag skulle lägga ut några bilder från födelsedagen. Den var toppen. Det som var tråkigt var att jag inte kunde föjla med Bambi och hennes folk ut för jag inte mådde hundra efter vaccineringen.

Men annars var dagen bra. Dagen började med att mamma och bror kom in med massa paket till sängen. Öppnade en ny mobiltelefon, böcker, filmer, smink, kläder och massa annat roligt! Sen blev det tårtbak, mat på Sokrates och inte min favoritdel, grissprutan. Som tur var gick det hela på mindre än 5 minuter så jag slapp alla skräckexempel på flera timmars köande. Sköönt, det var väl kanske kommunens present! Fick blombud för första gången, fick superfina blommor av Linn! Tårtan var guld. Utekvällen fick dock ändras till Idol och Pepsi framför tv:n. Men hur som helst var jag mycket nöjd med dagen när det var sovdags.

Här är lite bilder från min egna dag:


Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Mmm...fina paket, mumsig tårta, vackra blommor, en söt katt och världens gulligaste tjej!!!

2009-11-30 @ 21:51:01
Postat av: KnelHerself

Haha maaw, och världens sötaste mami<3

2009-11-30 @ 22:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0